Opening sporthal De Wolfskamer

Foto opnening sporthalmaandag 25 augustus 2014 08:00

Op zaterdag 23 augustus hebben de wethouders Marianne Verhage en Janny Bakker de nieuwe sporthal geopend. De sporthal zal worden gebruikt door de Huizer Hockey Club en basketbalvereniging Quick Runners. Leerlingen van de Mulock Houwerschool zullen er les krijgen.

Wethouder Marianne Verhage opende zaterdagmorgen 23 augustus met een druk op de knop officieel sporthal De Wolfskamer en de nieuwe accommodatie van sv Huizen. Tijdens de diverse speeches werden veel mensen bedankt en werd met name ingegaan op de goede samenwerking tussen de betrokken clubs en de gemeente Huizen.

Tijdens de opening werd bekend dat, naast de eerder genoemde groepen, ook een damesteam van Volleybalvereniging Huizen in de hal zal gaan trainen en dat de naastgelegen skiclub er krachttrainingen wil houden.

Vrijdag 22 augustus waren Marianne Verhage en Marleen Mauritz zijn al aanwezig geweest bij de opening van de nieuwe sportaccommodatie van voetbalvereniging SV Huizen.