Johan Kardol overleden

maandag 28 oktober 2013 11:00

Op zaterdag 26 oktober is Johan Kardol op 67-jarige leeftijd overleden. Johan is jarenlang bestuurslid en voorzitter geweest van de ChristenUnie Gooi-Noord. Vanaf 2007 was Johan Statenlid voor de ChristenUnie-SGP.

Wessel Doorn: “Ook nadat hij als voorzitter afscheid had genomen bleef hij betrokken op de Huizer politiek, we deden nooit tevergeefs een beroep op hem om ergens over mee te denken of deelname aan activiteiten. Het is voor mij moeilijk voor te stellen dat iemand die in januari nog vol energie bij me in de auto stapte voor een bijeenkomst nu al aan ziekte is overleden. Wij zullen hem missen als enthousiast en meelevend lid, maar ook als wijs persoon die je nog eens kon raadplegen, dat geldt zeker voor mij persoonlijk.”

De dankdienst voor het leven van Johan Kardol wordt zaterdag om half twaalf gehouden in de Christelijke Gereformeerde Kerk, Bakboord 72. Aansluitend is de begrafenis plaats op de Nieuwe Begraafplaats aan de Naarderstraat.

De ChristenUnie Gooi-Noord wenst Jeannette en de (klein)kinderen van Johan Gods troost en sterkte toe in deze moeilijke tijd.